„მეტრულ სისტემაზე“ მულტიმედიური პრეზენტაციის შეფასების სქემა
ქვემოთ მოცემული ინფორმაცია საფუძვლიანი პრეზენტაციის მომზადებაში დაგეხმარებათ. გთხოვთ, თვალი გადაავლოთ შეფასების სქემას. ამასობაში, ჩვენ მას განვიხილავთ და ნებისმიერ შეკითხვას ვუპასუხებთ.
გავეცანი ძველი და ახალი პრესის ნიმუშებს, გავარკვიე რა დანიშნულება ჰქონდა მას გასულ საუკუნეებში და რა როლი აკისრია დღეს ინფორმაციის გავრცელებს.
| ||||
5
|
3
|
1
|
ღირებულება
|
ჯამი
|
შემიძლია ყველას მოვუყვე, რა დანიშნულება ჰქონდა ჟურნალ-გაზეთებს გასულ საუკუნეებში და რა როლი აკისრია დღეს ინფორმაციის გავრცელებს.
|
ბუნდოვანი წარმოდგენა მაქვს მე-19 საუკუნის გაზეთებისა და თანამედროვე მედიის შესახებ.
|
ჩემთვის გაუგებარია თუ რა როლი აქვს ინფორმაციის გავრცელებას ადამიანის ცხოვრებაში.
|
X 2
| |
წარმოვადგინე მე-19 საუკუნის გაზეთებისა და თანამედროვე პრესის ნიმუშები.
| ||||
5
|
3
|
1
|
ღირებულება
|
ჯამი
|
გამოვიყენე ქართულთან კავშირი, ასევე ვიმუშავე სტილსა და ენაზე.
|
ზოგადად გავიგე პუბლიცისტიკის სტილის თავისებურება.
|
დასახულმ ამოცანას თავი ვერ გავართვი
|
X 2
| |
გაზეთების დანიშნულების შესახებ ადამიანის ცნობიერებაზე.
| ||||
5
|
3
|
1
|
ღირებულება
|
ჯამი
|
დასახული ამოცანა საკმაოდ რთულია.
|
ჩემი ამოცანა ზედმეტად მარტივი ან ზედმეტად რთულია.
|
ვერ გავიგე
|
X 2
| |
დავასახელე მიზეზები იმისა, თუ რატომ არის მნიშვნელოვანი სწორი ინფორმაციის გავრცელება.
| ||||
5
|
3
|
1
|
ღირებულება
|
ჯამი
|
ცხოვრებისეულ ცნებებთან კავშირის ამსახველი უამრავი მიზეზი მოვიყვანე.
|
ცხოვრებისეულ ცნებებთან კავშირის ამსახველი რამდენიმე მიზეზი მოვიყვანე.
|
სულ რამოდენიმე მიზეზი მოვიყვანე.
|
X 3
| |
მოვიშველიე დიზაინი და პრეზენტაციის სხვადასხვა ელემენტი.
| ||||
5
|
3
|
1
|
ღირებულება
|
ჯამი
|
გამოვიყენე გრაფიკული გამოსახულებები და სხვა ატრიბუტები, რამაც დამატებითი ინტერესი შესძინა სწავლის გამოცდილებას და მნიშვნელოვანი წვლილი შეიტანა პრეზენტაციის შინაარსში.
|
გამოვიყენე გრაფიკული გამოსახულებები და სხვა ატრიბუტები, რამაც ყველა შემთხვევაში როდი შესძინა ინტერესი სწავლის გამოცდილებას. ზოგჯერ მათი გამოყენება უადგილო იყო.
|
გამოვიყენე რამდენიმე გრაფიკული გამოსახულება და სხვა ატრიბუტი, რამაც სწავლის გამოცდილების გაუმჯობესების ნაცვლად მხოლოდ ყურადღება გაფანტა, ან მათი გამოყენება უადგილო აღმოჩნდა.
|
X 1
| |
ჯამური ქულა (მაქსიმალური 50-დან)
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий