|
|
#
|
|
საათების
რ-ბა
|
ჩატარების
დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
მიზნები
|
მოსალოდნელი
შედეგები
|
შეფასება
|
1
|
ა) რა ვიცით ლიტერატურის შესახებ? ( განვლილი მასალის გამეორება :პროზაული
და პოეტური ტექსტების არსებითი ნიშნების შეხსენება;თვითშეფასების ტაბულის შევსება.)
ბ) მე ვარ ადამიანი
ნიკო ლორთქიფანიძე:,,დადიანის ასული და მათხოვარი’’.გრამატიკა:ფერების
აღმნიშვნელი ლექსიკა;ვითარებითი ბრუნვის დაბოლოება;
|
5 საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია;მსჯელობა,კითხვების
დასმა,თავისუფალი წერა;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
VIII-1,5,9,10,11,12,13
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
2
|
რას ნიშნავს ადამიანად ყოფნა?
ვაჟა-ფშაველა:,,რამ შემქმნა
ადამიანად’’
ნოდარ დუმბაძე ,,კორიდა“
კუთხურიფორმები;სხვათა სიტყვის მართლწერა;საკუთარ სახელთა წოდებითი.
|
5 საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
|
მინი-ლექცია,მსჯელობა;
|
მსჯელობის უნარის განვითარება
|
VIII-1,5,9,10,11,12
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
|
3
|
ბალადა ადამიანურ თანაგრძნობაზე-ანუ როგორ იქმნება ხალხური სიტყვიერების
ნიმუშები
ხალხური,,ლექსი ვეფხვისა და
მოყმისა’’; გიორგი ჯაფარიძე:,,ვეფხვისა და მოყმის მითოსური სამყარო’’.
გრამატიკა:დიალექტური ლექსიკა;
სამეცნიერო სტატიის ფრაგმენტების გაცნობა,საინფორმაციო ტექსტის შექმნა
წყაროებზე დაყრდნობით
|
5 საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
მსგავსი საინფორმაციო ტექსტის შექმნა წყაროებზე დაყრდნობით;
|
VIII-1,5,9,10,11,12,13
|
ზეპირი მეტყველება,წერილობითი პრეზენტაცია;
|
4
|
პირისპირ
რევაზ ინანიშვილი,,წიგნი’’;
,,პატარა ბიჭი გოლგოთაზე“
გრამატიკული მასალა;წინა ვითარების სახელები; სხვათა სიტყვა, ო- ხმოვნის
შემცველი ფუძეები.
ნოველის მახასიათებლების გაცნობა. ნოველის ტიპის ტექსტის შექმნა
|
5 საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
ნოველის მახასიათებლების გაცნობა;ნოველის ტიპის ტექსტის შექმნა;
|
VIII-1,5,9,10,11,12,13
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1 საათი
|
|
რვეული,კალამი.
|
|
|
|
|
5
|
რატომ უნდა ვიკითხოთ კლასიკოსები?
ჰენრი დევიდ ტორო:,,კითხვა’’
ესეს ტიპის ტექსტისა და დარწმუნების ტექნიკის გაცნობა;დამარწმუნებელი
ტექსტის შექმნა
გრამატიკა: მწიგნობრული ლექსიკა;
|
2საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
|
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
ესეს ტიპის ტექსტისა და დარწმუნების ტექნიკის გაცნობა;
|
VIII-1,3,5,6,10,11,12,13
|
კითხვა,თხრობა საშინაო დავალება
|
6
|
ნიკოლოზ ბარათაშვილი,,ფიქრნი მტკვრის პირას’’;
ილია ჭავჭავაძე ნაწყვეტები პოემიდან ,,აჩრდილი“, ,,ქართვლის
დედას“გრამატიკა:ზმნის დრო,პოეზია და არქაიზმები;
|
7საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
|
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
კლასიკურ თხზულებაში დასმული პრობლემის დაკავშირება თანამედროვეობასთან;
ესეს შექმნა;
|
VIII-1,5,9,10,11,12,13
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
|
7
|
დავით კლდიაშვილი,,დარისპანის გასაჭირი“
ფრაზეოლოგიზმის შინაარსის გაცნობა.ფუძემონაცვლე ზმნების გაცნობა
|
8 საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
დიალოგისა და მონოლოგის მხატვრული დანისნულების გაცნობა,ზეპირი მეტყველების
ტექნიკის დახვეწაზე მუშაობა(მკითხველის თეატრი)
|
VIII-1,2,5,6,7,8,9,10,11,12,13
|
კითხვა,თხრობა
|
8
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1საათი
|
|
რვეული,კალამი.
|
;
|
|
|
|
9
|
როგორ სწავლობდა მწერალი ადამიანის სიყვარულს
დავით კლდიაშვილი,,ჩემი ცხოვრების გზაზე „;გრამატიკა:საკუთარი
სახელები,ზმნისწინთა არაძირითადი ფუნქციები.უცხო ენის გავლენა,კალკი
|
6 საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
ავტობიოგრაფიული ნაწარმოების კითხვის სტრატეგიის გაცნობა;ბიოგრაფიული
ნარკვევის შექმნა;
|
VIII-1,5,9,10,11,12,13
|
ზეპირი მეტყველება,წერილობითი პრეზენტაცია;
|
10
|
ნაცნობი ადგილები
მ.ჩიტიშვილი ,,ქართლი’’;ანა კალანდაძე,,ლაჰილზე ისევ“,’’;შოთა
ნიშნიაბიძე,,აფხაზური კანტატა’’; არჩილ სულაკაური,,მამული“; სიმონ
ჩიქოვანი-,,თბილისის თოვლი“;გალაკტიონ ტაბიძე,,წამყე ბეთანიისაკენ“;შინდისის
ჭადრებს“ოთარ ჭილაძე-,,ყინწვისი“;მურმან ლებანიძე-,,ოდესმე დიდი ყოფილა
საქართველო“.
გეოგრაფიული სახელები,ზმნის დრო,სასვენი ნიშნების ხმარების წესები.
|
12 საათი
|
|
სახელმძღვანელო
|
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
ერთ თემაზე შექმნილი ლექსების შედარება;ინტონაციის და ალუზიის
ცნებები;ვარჯიში მხატვრულ კითხვაში;
|
VIII-1,2,5,6,7,8,9,10,11,12,13
|
|
11
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1 საათი
|
|
რვეული,კალამი.
|
|
|
|
|
12
|
ნაწერი რჩება უკუნისამდე
ზურაბ ჭუმბურიძე,,ქართული ხელნაწერების
კვალდაკვალ’’გრამატიკა:ჩართულის ფუნქცია სამეცნიერო ტექსტში;ხელნაწერებთან
დაკავშირებული ლექსიკა,საკვანძო ფრაზა ტექსტში
|
7 საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
სამეცნიერო-პოპულარული ტექსტის კითხვის სტრატეგიის გაცნობა;საინფორმაციო
ტექსტის შექმნა;
|
VIII-1,5,6,7,8,9,10,11,12
|
ზეპირი მეტყველება,წერილობითი პრეზენტაცია;
|
13
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1 საათი
|
|
რვეული,კალამი.
|
|
|
|
|
14
|
შოთა რუსთაველის,,ვეფხისტყაოსანი’’(ნაწყვეტები)
ირაკლი აბაშიძე ,,ხმა კატამონთან“. გრამატიკა:არქაული მრავლობითის
ფორმები;სტატიკური ზმნა
|
7 საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
ტექსტში არსებულ დეტალებზე დაკვირვება;ტექსტისა და მასზე შექმნილ
ილუსტრაციების შედარება,
|
საკუთარი აზრის წერილობით გადმოცემა
|
VIII-1,5,6,7,8,9,10,11,12,13
|
ზეპირი მეტყველება,წერილობითი პრეზენტაცია;
|
15
|
საიდან მოდის სილამაზე?
გიორგი ლეონიძე-,,მარიტა“.რთულ სიტყვათა წარმოება მწერლის
ენაში,,,ნა-„თავსართით ნაწარმოები მიმღეობები, პირის ნიშანთა მართლწერა.
|
8 საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
ლირიკულ გადახვევაზე დაკვირვება მოთხრობაში;აღწერის ტიპის ტექსტის შექმნა
|
VIII-1,5,9,11,12,13
|
კითხვა,თხრობა
|
16
|
როგორ იქმნება მხატვრული ნაწარმოები. მიხეილ ჯავახიშვილი,,ეშმაკის
ქვა’’გრამატიკა:ხმარებიდან გასული სიტყვები;
|
10 საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
|
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
ნაწარმოების შექმნის,წერის პროცესის გააზრება;
|
VIII-1,5,6,7,8,9,10,11,12,13
|
კითხვა,თხრობა,პრეზენტაცია
|
17
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1 საათი
|
|
რვეული,კალამი.
|
|
|
|
|
18
|
ლიტერატურული პარალელი
ვაჟა-ფშაველა,,ამოდის ნათდება“
დიალექტური ლექსიკა
|
2საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
ორი ნაწარმოების შედარება-შეპირისპირება
|
VIII-1,5,9,11,12,13
|
კითხვა,თხრობა,პრეზენტაცია
|
19
|
როგორ იქცა
ნამდვილი ამბავი ნოველის სიუჟეტად
რ.ინანიშვილი,,ფრთხებიან
ყვავები დამბაჩის ხმაზე’’?
რეზო
ჭეიშვილი -,,ლურჯი ფრინველი“ გრამატიკა:რთული სიტყვები,ზედსართავ სახელთა
მხატვრული დანიშნულება;წოდების გამომხატველი სახელის ბრუნება მსაზღვრელის სახით,
|
7 საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
მხატვრული გამონაგონის ფუნქციაზე დაკვირვება;მოთხრობის შექმნა მოცემულ
დიალოგებზე დაყრდნობით;
|
VIII-1,5,7,9,10,11,12,13
|
კითხვა,თხრობა,პრეზენტაცია
|
20
|
ილია და
აკაკი პოეტისა და პოეზიის დანიშნულების შესახებ
ილია
ჭავწავაზე -,,პოეტი“,-,,ელეგია“, ,,ჩემო კალამო“,-
აკაკი
წერეთელი-,,პოეტი“,,,ხატის წინ“,-ვაჟა-ფშაველა ,,დამსეტყვე ცაო“,,,ნიჭიერი
მწერალი“.
გრამატიკა
ობიექტური პირის ნიშანთა მართლწერა
|
10 საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
ერთ თემაზე შექმნილი ნაწარმოებების შედარება;პუბლიცისტურ თხზულებაზე მუშაობა;ელეგიის ჟანრის გაცნობა;ესეს დაწერა
მოცემულ თემაზე;
|
VIII-1,5,6,7,8,9,10,13
|
კითხვა,თხრობა,პრეზენტაცია
|
21
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1 საათი
|
|
,რვეული,კალამი.
|
|
|
|
|
22
|
სიბრძნის გაკვეთილები
სახარების იგავები
დამარხული ტალანტი და უძღები ძის იგავი. გრამატიკა:ძველი ქართული ენის
ზოგიერთი თავისებურებანი;
|
8 საათი
|
|
სახელმძღვანელო
|
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
სახარების იგავების გაცნობა;ალეგორიის ჟანრის შემოტანა;მსგავსი ტიპის
ტექსტის შექმნა;
|
VIII-1,5,9,10,11,12,13
|
კითხვა,თხრობა,პრეზენტაცია
|
23
|
რაც მტრობას დაუნგრევია
ნოდარ დუმბაზე ,,ბოშები“, ;გრამატიკა:ურთიერთსაპირისპირო დამოკიდებულების
გამომხატველი ზმნები;
|
7 საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მინი-ლექცია,მსჯელობა
|
იუმორისტულითხრობის ხერხების გაცნობა და გამოყენება;
|
VIII-1,,5,,9,10,11,12,13
|
მსჯელობაში მონაწილეობა;
წერილობითი დავალებები;
|
24
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1 საათი
|
|
რვეული,კალამი.
|
|
|
|
|
25
|
ისტორიული მოთხრობა
აკაკი წერეთელი,, ბაში-აჩუკი“;
ილია ჭავჭავაძე ,,ერი და ისტორია“
|
20 საათი
|
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მინი-ლექცია,მსჯელობა.დაკვირვება ,თუ როგორ ერწყმის ერთმანეტს ნაწარმოებში
ისტორიული სინამდვილე და მხატვრული გამონაგონი.დაფიქრება პრობლემაზე : ერი და
ისტორია
|
.დაფიქრება პრობლემაზე : ერი და ისტორია
|
VIII-1,5,6,7,8,9,12,13
|
|
26
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1 საათი
|
|
რვეული,კალამი.
|
|
|
|
|
27
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1 საათი
|
|
რვეული,კალამი.
|
|
|
|
|
დარჩენილი
სარეზერვო 18 საათი დაეთმობა გამეორებას
|
თემის ჩამონათვალი
|
კავშირი ეროვნულ გეგმასთან
|
საათების რაოდენობა და
ჩატარების დრო
|
,,ვეფხისტყაოსანი"- შოთა რუსთაველი
|
ილია ჭავჭავაძე (სულ 35 სთ)
|
ეპოქის ესთეტიკის გათვალისწინება,
|
1სთ- 1/12
|
|
პასუხის პასუხი
|
ნაწარმოების ინტერპრირება საერთო ისტორიულ-ლიტერატურულ
კონტექსტში
|
2სთ-2/12
|
|
რატომ დაიწერა ,, პასუხის პასუხი“
|
ინტერპრეტაციის უნარი
|
1სთ-3/12
|
|
ბედნიერი ერი
|
მსჯელობის უნარის ჩამოყალიბება
|
1სთ-4/12
|
|
კაცია ადამიანი?!
|
მხატვრული ნაწარმოების ანალიზის უნარი
|
8სთ -7/12 დან -18/12 მდე
|
|
წერითი სამუშაო
|
რელიზმის ძირითადი ნიშნების გათვალისწინებით
|
1სთ-15/12
|
|
როდემდის
|
მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების ანალიზის უნარი.
|
1სთ-21/12
|
|
ზოგირერთი რამ
|
მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების ანალიზის უნარი.
|
1სთ-22/12
|
|
ოთარაანთ
ქვრივი
|
ტექსტებზე შედარებითი ანალიზის უნარის განვითარება,
პარალელების გავლება, წერის უნარის გამომუშავება.
|
10სთ-23/12
2016 წელი
|
|
რას მიქვიან
ტკბილი სიტყვა?
|
|
18/01
|
|
პილპილმოყრილი მადლი
|
|
20/01
|
|
ხუთი ქისა
|
|
21/01
|
|
განძი და ანდერძი
|
|
22/01
|
|
დედაშვილობა
|
|
25/01
|
|
გიჯია,
თუ რა?
|
|
26/01
|
|
ჯავრი
დედისა
|
|
27/01
|
|
გასტეხს ქვასაცა მაგარსა
|
|
28/01
|
|
უცნაური ნასკვი
|
|
29/01
|
|
მხილებაა,
თუ კადნიერება?
|
|
1/02
|
|
ორი
თვალი
|
|
2/02
|
|
უეცარი წკიპურტი
|
|
3/02
|
|
ახალი
ცოცხი კარგად ჰგვის
|
|
4/02
|
|
განა
თვითონ კი იცოდა
|
|
4/02
|
|
ალბად
|
|
5/02
|
|
ზარი
|
|
5/02
|
|
უკანასკნელი
განდობა
|
|
7/02
|
|
ჩატეხილი
ხიდი
|
|
7/02
|
|
დასაწყისი
განთიადისა
|
|
8/02
|
|
ეძახის
|
|
9/02
|
|
წყევაკრულვიანი
საკითხავი
|
|
10/02
|
|
წერითი სამუშაო
|
მხატვრული ტექსტის შექმნა დასახული ამოცანის
გათვალისწინებით.
|
1სთ-18/02
|
|
გიორგიდან ოთარაანთ ქვრივამდე
|
მსჯელობისა და ანალიზის უნარი
|
1სთ-11/02---17/02
|
|
განდეგილი
|
მსჯელობისა და ანალიზის უნარის ჩამოყალიბება
|
6სთ-19/02 დან
4/03-მდე
|
|
წერითი სამუშაო
|
სად არის გზა ხსნისა
|
1სთ-7/03
|
|
აკაკი წერეთელი
ბიოგრაფია
(სულ 20 სთ)
|
მხატვრული ტექსტის დაკავშირება ისტორიულ კონტექსტთან
|
1სთ-9/03
|
|
ჩანგური
|
მსჯელობის უნარის განვითარება
|
1სთ-10/03
|
|
აღმართ-აღმართ
|
მხატვრული ტექსტის და სალექსო საზომების გამოყენების
სტრატეგია.
|
1სთ-11/03
|
|
ჭაღარა
|
ნაწარმოების ინტერპრირება
|
1სთ-14/03
|
|
წერითი სამუშაო
|
ტესტური სამუშაო
|
1სთ-15/03
|
|
სულიკო
|
ალეგორიული მსჯელობის უნარი
|
1სთ-16/03
|
|
გამზრდელი
|
მსჯელობისა და ანალიზის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება,
ისტორიული კონტექსტის გათვალისწინება
|
11სთ-17/03
|
|
ქებათა-ქება
|
მსჯელობის უნარის განვითარება
|
1სთ-18/03
|
|
აკაკის ანდერძი
|
ტექსტზე მსჯელობის უნარი
|
1სთ-21/03
|
|
ახალი
თაობის ენა
|
მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარი
|
1სთ-22/03
|
|
ალექსანდრე ყაზბეგი
ბიოგრაფია
(სულ 12 სთ)
|
ისტორიული და პიროვნული კონტექსტის გათვალისწინება
|
1სთ-23/03
|
|
ხევისბერი
გოჩა
|
ისტორიულ თემაზე შექმნილი ნაწარმოების ინტერპრეტაცია,
მსჯელობისა და ანალიზის უნარი.
|
6სთ -24/03 დან
1/04 მდე
|
|
ფოლკლორული
გადმოცემა და ლიტერატურული
ნაწარმოები
|
მხატვრული ნაწარმოებისა და მისი ფოლკლორული ვერსიის
შედარება.
|
1სთ-4/04
|
|
მწერლის
ენაზე
|
ნაწარმოების ენობრივი ელემენტების ანალიზის უნარის
განვითარება.
|
1სთ-5/04
|
|
მწერლის
შემოქმედების შემაჯამებელი
სამუშაო
|
კვლევა-ძიებისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარება.
|
1სთ-6/12
|
|
წერითი სამუშაო
|
ესეისტური ტექსტის შექმნის უნარი
|
1სთ-11/04
|
|
მითოსთან
დაბრუნება
|
მითოსური სამყაროს შეცნობის უნარი
|
1სთ-7/04
|
|
ვაჟა-ფშაველას ბიოგრაფია
( სულ- 35სთ)
|
ისტორიული და პიროვნული კონტექსტის გათვალისწინება
|
1სთ-8/04
|
|
არსებული
ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება
|
პარალელების გავლების ჩვევები
|
1სთ-12/04
|
|
ღამე
მთაში
|
ნაწარმოების ხალხური წყაროების ინტერპრეტაციის უნარის
განვითარება.
|
1სთ-13/04
|
|
არაგვს
|
კავშირი ბუნებასთან
|
1სთ-14/04
|
|
კიდევაც
ვნახავ გაზაფხულს
|
სიმბოლური და მითოსური წაკითხვის უნარის განვითარება
|
1სთ-15/04
|
|
მთანი
მაღალნი
|
კრიტიკული აზროვნების უნარის ბჩამოყალიბება
|
1სთ-18/04
|
|
ალუდა
ქეთელაური
|
ღრმა აზროვნებისა და ანალიზის უნარის განვითარება,
ისტორიული კონტექსტის გათვალისწინებით, დასკვნის გაკეთების უნარი.
|
8სთ-19/04 დან
4/05 მდე
|
|
სტუმარ-მასპინძელი
|
ღრმა აზროვნებისა და ანალიზის უნარის განვითარება,
ისტორიული კონტექსტის გათვალისწინებით, დასკვნის გაკეთების უნარი.
|
8სთ-5/05 დან 17/05 მდე
|
|
წერითი სამუშაო
|
ტესტური სამუშაო
|
1 სთ-18/05
|
|
ბახტრიონი
|
ღრმა აზროვნებისა და ანალიზის უნარის განვითარება,
ისტორიული კონტექსტის გათვალისწინებით, დასკვნის გაკეთების უნარი.
|
6სთ-19/05 დან 31/05 მდე
|
|
კოსმოპოლიტიზმი
და პატრიოტიზმი
|
კრიტიკული აზროვნების განვითარების უნარი
|
1სთ-1/06
|
|
პასუხი
იპ. ვართაგავას
|
კრიტიკული აზროვნების განვითარების
უნარი
|
1სთ-2/06
|
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
ლოგიკური აზროვნების და ანალიზის უნარი
|
1სთ-6/06 დან 10/06 მდე
|
|
წერითი სამუშაო
|
ტესტური სამუშაო
|
1 სთ-3/06
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий