თემატურ-კალენდარული გეგმები

თემის ჩამონათვალი
კავშირი ეროვნულ გეგმასთან
საათების რაოდენობა და
ჩატარების დრო
,,ვეფხისტყაოსანი"- შოთა რუსთაველი
2016 წელი  II  სემესტრი
VII კლასი


ილია ჭავჭავაძე- რა გითხრათ? რით გაგახაროთ?
  სხვადასხვა სახის ტექსტების მოსმენა და აღქმა;
18/01

პუბლიცისტიკა
  სხვადასხვა სახის ტექსტების მოსმენა და აღქმა;
20/01

ვაჟა-ფშაველა- ენა(ნაწყვეტი)
 ტექსტის ნაწილების ერთმანეთთან ლოგიკურად დაკავშირება და ამ ლოგიკური კავშირების ამსახველი სინტაქსურ-სტილისტური ხერხების სათანადოდ გამოყენება;
21/01

რევაზ ინანიშვილი- ტყის შვილები
 სხვადასხვა ლიტერატურულ ნაწარმოებში გამოკვეთილი პრობლემატიკის ერთმანეთთან დაკავშირება,
22/01 დან  25/01მდე

გამომეტყველებითი კითხვისშფასების ფურცელი
 სოციოკულტურული კონტექსტის გავლენის აღქმა-გააზრება ლიტერატურულ ნაწარმოებებში;
26/01

პერსონაჟის პორტრეტი

28/01

ილია ჭავჭავაძე -,,კაცია ადამიანი?!“
 ტექსტის სტრუქტურაში გარკვევა და ტექსტის ნაწილებს შორის კავშირის გააზრება;
6 სთ 29/01 დან 8/02

ლიტერატურული პარალელი
  ნაწარმოებში არსებული პრობლემური საკითხების მრავალმხრივი და არასტერეოტიპული· ინტერპრეტაცია;
1სთ-9/02

ალფონს დოდე -,  ტარტარენ ტარასკონელის უჩვეულო თავგადასავალი“ ნაწყვეტები
 სხვადასხვა ლიტერატურულ ნაწარმოებში გამოკვეთილი პრობლემატიკის ერთმანეთთან დაკავშირება, შედარება და შეპირისპირება;
5სთ-11/02 დან 17/02 მდე

კითხვის სახეები
  ნაწარმოებში არსებული პრობლემური საკითხების მრავალმხრივი და არასტერეოტიპული· ინტერპრეტაცია;
1 სთ-18/02

აქტიური კითხვის სტრატეგიები
 სოციოკულტურული კონტექსტის გავლენის აღქმა-გააზრება ლიტერატურულ ნაწარმოებებში;
1 სთ- 19/02

შოთა ძიძიგური ენის წარმოშობა
 სოციოკულტურული კონტექსტის გავლენის აღქმა-გააზრება
1 სთ-22/02

ფაქტი და მისი შეფასება
 ნაწარმოებში არსებული პრობლემური საკითხების მრავალმხრივი და არასტერეოტიპული ინტერპრეტაცია;
1 სთ-23/02

რისთვის წერენ მემუარებს -
 სოციოკულტურული კონტექსტის გავლენის აღქმა-გააზრება
1 სთ-24/02

ნიკო ბაგრატიონი-,,ბურებთან“ (ნაწყვეტი)
 სოციოკულტურული კონტექსტის გავლენის აღქმა-გააზრება ლიტერატურულ ნაწარმოებებში;
7 სთ 25/02 დან 7/03 მდე

ისტორიული პოემა
 ლიტერატურის მნიშვნელობის გააზრება ადამიანის შემეცნებითი, შემოქმედებითი და ეთიკური განვითარებისათვის;
1 სთ- 9/03

ისტორიული ფაქტი
 ლიტერატურის მნიშვნელობის გააზრება ადამიანის შემეცნებითი, შემოქმედებითი და ეთიკური განვითარებისათვის;
1 სთ- 10/03

აკაკი წერეთელი-,, თორნიკე ერისთავი“

 ლიტერატურის მნიშვნელობის გააზრება ადამიანის შემეცნებითი, შემოქმედებითი და ეთიკური განვითარებისათვის;
20 სთ

კარი პირველი
 ტექსტის თანმიმდევრული გადმოცემა და ანალიზის უნარი
5 სთ-11/03 დან  21/03 მდე

კარი მეორე
 ისტორიული კონტექსტის გათვალისწინება და გამომსახველობა ლიტერატურაში
3 სთ 22/03 დან 24/03 მდე

კარი მესამე
 ისტორიული კონტექსტის გათვალისწინება და გამომსახველობა ლიტერატურაში
5 სთ 25 /03 დან  1/04 მდე

კარი მეოთხე
ისტორიული კონტექსტის გათვალისწინება და გამომსახველობა ლიტერატურაში
3 სთ- 4/04 დან  6/04 მდე

პოემა
ტექსტის ერთ მთლიანობაში გააზრება
1სთ-7/04

პროლოგი
ტექსტის სტრუქტურაში გარკვევა და ტექსტის ნაწილებს შორის კავშირის გააზრება;
1 სთ-8/04

ეპილოგი
ტექსტის სტრუქტურაში გარკვევა და ტექსტის ნაწილებს შორის კავშირის გააზრება;
1სთ-12/04

        გიორგი მთაწმინდელი-იოანესა და ექვთიმეს ცხოვრება (ნაწყვეტი)
შეთხზვა წერილობითი ტექსტებისა, რომლებშიც მჟღავნდება მოსწავლის ლიტერატურული გემოვნება, შემეცნებითი ინტერესები, შემოქმედებითი უნარები.
1სთ-13/04

ფაბულა და სიუჟეტი
სხვადასხვა ხასიათის ზეპირი და წერილობითი ტექსტების საკომუნიკაციო მიზნის ამოცნობა და ამ კუთხით ტექსტის ეფექტურობის შეფასება;
1სთ-14/04

ათონი (გზამკვლევი)
სოციოკულტურული კონტექსტის გავლენის აღქმა-გააზრება
1სთ-15/04

ოტია იოსელიანი- ჩემი ,,ვეფხისტყაოსანი“
სხვადასხვა სახის ტექსტების მოსმენა და აღქმა;
2სთ-18/04

კითხვის სტრატეგიები
ნაწარმოებში არსებული პრობლემური საკითხების მრავალმხრივი და არასტერეოტიპული ინტერპრეტაცია;
1სთ-19/04

შოთა რუსთაველი-,,ვეფხისტყაოსანი“ (ნაწყვეტები)
ტექსტის სტრუქტურაში გარკვევა და ტექსტის ნაწილებს შორის კავშირის გააზრება;
3სთ-20/04 დან 25/04 მდე

თათბირი ნურადინ-ფრიდონისა
ტექსტის სტრუქტურაში გარკვევა და ტექსტის ნაწილებს შორის კავშირის გააზრება;
2 სთ- 26/04 და 27/04

თათბირი ავთანდილისა
ტექსტის სტრუქტურაში გარკვევა და ტექსტის ნაწილებს შორის კავშირის გააზრება;
3სთ -4/05 დან 6/05 მდე

თათბირი ტარიელისა
ტექსტის სტრუქტურაში გარკვევა და ტექსტის ნაწილებს შორის კავშირის გააზრება;
4 სთ -10/05 დან17/05 მდე

            სულხან-საბა ორბელიანი -,, უნაღვლოთა მძებნელი“
ნაწარმოებში არსებული პრობლემური საკითხების მრავალმხრივი და არასტერეოტიპული ინტერპრეტაცია;
5სთ-19/05 დან  25/05 მდე

            ვაჟა-ფშაველა-,,კლდემ მხოლოდ ერთხელ თქვა“
ლექსიკა და ფრაზეოლოგია
ლიტერატურის მნიშვნელობის გააზრება ადამიანის შემეცნებითი, შემოქმედებითი და· ეთიკური განვითარებისათვის;
2სთ-27/05 დან  2/06

წერითი  სამუშაო
 ესეისტური ტექსტის შექმნის უნარი
1სთ-10/02

წერითი სამუშაო
ტესტური სამუშაო 
1სთ-15/03

წერითი სამუშაო
ტესტური სამუშაო 
1სთ-11/04

წერითი სამუშაო
ტესტური სამუშაო 
1 სთ-18/05

წერითი  სამუშაო
 შეთხზვა წერილობითი ტექსტებისა, რომლებშიც მჟღავნდება მოსწავლის ლიტერატურული გემოვნება, შემეცნებითი ინტერესები, შემოქმედებითი უნარები.
1 სთ-3/06

სარეზერვო
5 სთ- მზადება გამოცდისათვის
































#
საათების რ-ბა
ჩატარების დრო
რესურსები
აქტივობები და მეთოდები
მიზნები
მოსალოდნელი შედეგები
შეფასება
1
ა) რა ვიცით ლიტერატურის შესახებ? ( განვლილი მასალის გამეორება :პროზაული და პოეტური ტექსტების არსებითი ნიშნების შეხსენება;თვითშეფასების ტაბულის  შევსება.)         
ბ)  მე ვარ ადამიანი                    
      
ნიკო ლორთქიფანიძე:,,დადიანის ასული და მათხოვარი’’.გრამატიკა:ფერების აღმნიშვნელი ლექსიკა;ვითარებითი ბრუნვის დაბოლოება;
5 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია;მსჯელობა,კითხვების დასმა,თავისუფალი წერა;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

VIII-1,5,9,10,11,12,13
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
2
 რას ნიშნავს ადამიანად ყოფნა? 
  ვაჟა-ფშაველა:,,რამ შემქმნა ადამიანად’’              
ნოდარ დუმბაძე ,,კორიდა“
კუთხურიფორმები;სხვათა სიტყვის მართლწერა;საკუთარ სახელთა წოდებითი.
5 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
მინი-ლექცია,მსჯელობა;
მსჯელობის უნარის განვითარება

VIII-1,5,9,10,11,12
ზეპირი პრეზენტაცია;
3
ბალადა ადამიანურ თანაგრძნობაზე-ანუ როგორ იქმნება ხალხური სიტყვიერების ნიმუშები      
  ხალხური,,ლექსი ვეფხვისა და მოყმისა’’; გიორგი ჯაფარიძე:,,ვეფხვისა და მოყმის მითოსური სამყარო’’.
გრამატიკა:დიალექტური ლექსიკა;
სამეცნიერო სტატიის ფრაგმენტების გაცნობა,საინფორმაციო ტექსტის შექმნა წყაროებზე დაყრდნობით
5 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
მსგავსი საინფორმაციო ტექსტის შექმნა წყაროებზე დაყრდნობით;
VIII-1,5,9,10,11,12,13
ზეპირი მეტყველება,წერილობითი პრეზენტაცია;
4
 პირისპირ
რევაზ ინანიშვილი,,წიგნი’’;
,,პატარა ბიჭი გოლგოთაზე“
გრამატიკული მასალა;წინა ვითარების სახელები; სხვათა სიტყვა, ო- ხმოვნის შემცველი ფუძეები.
ნოველის მახასიათებლების გაცნობა. ნოველის ტიპის ტექსტის შექმნა


5 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ნოველის მახასიათებლების გაცნობა;ნოველის ტიპის ტექსტის შექმნა;
VIII-1,5,9,10,11,12,13
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
შემაჯამებელი სამუშაო
1 საათი

რვეული,კალამი.




5
 რატომ უნდა ვიკითხოთ კლასიკოსები?
ჰენრი დევიდ ტორო:,,კითხვა’’  
ესეს ტიპის ტექსტისა და დარწმუნების ტექნიკის გაცნობა;დამარწმუნებელი ტექსტის შექმნა
გრამატიკა: მწიგნობრული ლექსიკა;
2საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ესეს ტიპის ტექსტისა და დარწმუნების ტექნიკის გაცნობა;
VIII-1,3,5,6,10,11,12,13
კითხვა,თხრობა საშინაო დავალება
6
ნიკოლოზ ბარათაშვილი,,ფიქრნი მტკვრის პირას’’;
ილია ჭავჭავაძე ნაწყვეტები პოემიდან ,,აჩრდილი“, ,,ქართვლის დედას“გრამატიკა:ზმნის დრო,პოეზია და არქაიზმები;
7საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
კლასიკურ თხზულებაში დასმული პრობლემის დაკავშირება თანამედროვეობასთან; ესეს შექმნა;
VIII-1,5,9,10,11,12,13
ზეპირი პრეზენტაცია;
7
დავით კლდიაშვილი,,დარისპანის გასაჭირი“
ფრაზეოლოგიზმის შინაარსის გაცნობა.ფუძემონაცვლე ზმნების გაცნობა
8 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
დიალოგისა და მონოლოგის მხატვრული დანისნულების გაცნობა,ზეპირი მეტყველების ტექნიკის დახვეწაზე მუშაობა(მკითხველის თეატრი)
VIII-1,2,5,6,7,8,9,10,11,12,13
კითხვა,თხრობა

8
შემაჯამებელი სამუშაო

1საათი

რვეული,კალამი.
;



9
როგორ სწავლობდა მწერალი ადამიანის სიყვარულს
დავით კლდიაშვილი,,ჩემი ცხოვრების გზაზე „;გრამატიკა:საკუთარი სახელები,ზმნისწინთა არაძირითადი ფუნქციები.უცხო ენის გავლენა,კალკი
6 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ავტობიოგრაფიული ნაწარმოების კითხვის სტრატეგიის გაცნობა;ბიოგრაფიული ნარკვევის შექმნა;
VIII-1,5,9,10,11,12,13
ზეპირი მეტყველება,წერილობითი პრეზენტაცია;
10
ნაცნობი ადგილები
მ.ჩიტიშვილი ,,ქართლი’’;ანა კალანდაძე,,ლაჰილზე ისევ“,’’;შოთა ნიშნიაბიძე,,აფხაზური კანტატა’’; არჩილ სულაკაური,,მამული“; სიმონ ჩიქოვანი-,,თბილისის თოვლი“;გალაკტიონ ტაბიძე,,წამყე ბეთანიისაკენ“;შინდისის ჭადრებს“ოთარ ჭილაძე-,,ყინწვისი“;მურმან ლებანიძე-,,ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო“.
გეოგრაფიული სახელები,ზმნის დრო,სასვენი ნიშნების ხმარების წესები.

12 საათი

სახელმძღვანელო

მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ერთ თემაზე შექმნილი ლექსების შედარება;ინტონაციის და ალუზიის ცნებები;ვარჯიში მხატვრულ კითხვაში;
VIII-1,2,5,6,7,8,9,10,11,12,13

11
შემაჯამებელი სამუშაო

1 საათი

რვეული,კალამი.




12
ნაწერი რჩება უკუნისამდე
 ზურაბ ჭუმბურიძე,,ქართული ხელნაწერების კვალდაკვალ’’გრამატიკა:ჩართულის ფუნქცია სამეცნიერო ტექსტში;ხელნაწერებთან დაკავშირებული ლექსიკა,საკვანძო ფრაზა ტექსტში
7 საათი




სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.



მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
სამეცნიერო-პოპულარული ტექსტის კითხვის სტრატეგიის გაცნობა;საინფორმაციო ტექსტის შექმნა;
VIII-1,5,6,7,8,9,10,11,12
ზეპირი მეტყველება,წერილობითი პრეზენტაცია;
13
შემაჯამებელი სამუშაო
1 საათი

რვეული,კალამი.




14
შოთა რუსთაველის,,ვეფხისტყაოსანი’’(ნაწყვეტები) 
ირაკლი აბაშიძე ,,ხმა კატამონთან“. გრამატიკა:არქაული მრავლობითის ფორმები;სტატიკური ზმნა

7 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.

ტექსტში არსებულ დეტალებზე დაკვირვება;ტექსტისა და მასზე შექმნილ ილუსტრაციების შედარება,
საკუთარი აზრის წერილობით გადმოცემა
VIII-1,5,6,7,8,9,10,11,12,13
ზეპირი მეტყველება,წერილობითი პრეზენტაცია;
15
საიდან მოდის სილამაზე?
გიორგი ლეონიძე-,,მარიტა“.რთულ სიტყვათა წარმოება მწერლის ენაში,,,ნა-„თავსართით ნაწარმოები მიმღეობები, პირის ნიშანთა მართლწერა.
8 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ლირიკულ გადახვევაზე დაკვირვება მოთხრობაში;აღწერის ტიპის ტექსტის შექმნა
VIII-1,5,9,11,12,13
კითხვა,თხრობა

16
როგორ იქმნება მხატვრული ნაწარმოები. მიხეილ ჯავახიშვილი,,ეშმაკის ქვა’’გრამატიკა:ხმარებიდან გასული სიტყვები;
10 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ნაწარმოების შექმნის,წერის პროცესის გააზრება;
VIII-1,5,6,7,8,9,10,11,12,13
კითხვა,თხრობა,პრეზენტაცია

17
შემაჯამებელი სამუშაო
1 საათი

რვეული,კალამი.




18
ლიტერატურული პარალელი
ვაჟა-ფშაველა,,ამოდის ნათდება“
დიალექტური ლექსიკა
2საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ორი ნაწარმოების შედარება-შეპირისპირება
VIII-1,5,9,11,12,13
კითხვა,თხრობა,პრეზენტაცია

19
როგორ იქცა ნამდვილი ამბავი ნოველის სიუჟეტად
რ.ინანიშვილი,,ფრთხებიან ყვავები დამბაჩის ხმაზე’’? 
რეზო ჭეიშვილი -,,ლურჯი ფრინველი“ გრამატიკა:რთული სიტყვები,ზედსართავ სახელთა მხატვრული დანიშნულება;წოდების გამომხატველი სახელის ბრუნება მსაზღვრელის სახით,
7 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
მხატვრული გამონაგონის ფუნქციაზე დაკვირვება;მოთხრობის შექმნა მოცემულ დიალოგებზე დაყრდნობით;
VIII-1,5,7,9,10,11,12,13
კითხვა,თხრობა,პრეზენტაცია

20
ილია და აკაკი პოეტისა და პოეზიის დანიშნულების შესახებ
ილია ჭავწავაზე -,,პოეტი“,-,,ელეგია“, ,,ჩემო კალამო“,-
აკაკი წერეთელი-,,პოეტი“,,,ხატის წინ“,-ვაჟა-ფშაველა ,,დამსეტყვე ცაო“,,,ნიჭიერი მწერალი“.               
გრამატიკა ობიექტური პირის ნიშანთა მართლწერა
10 საათი












სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ერთ თემაზე შექმნილი ნაწარმოებების შედარება;პუბლიცისტურ თხზულებაზე  მუშაობა;ელეგიის ჟანრის გაცნობა;ესეს დაწერა მოცემულ თემაზე;
VIII-1,5,6,7,8,9,10,13
კითხვა,თხრობა,პრეზენტაცია

21
შემაჯამებელი სამუშაო
1 საათი

,რვეული,კალამი.




22
სიბრძნის გაკვეთილები
სახარების იგავები
დამარხული ტალანტი და უძღები ძის იგავი. გრამატიკა:ძველი ქართული ენის ზოგიერთი თავისებურებანი;
8 საათი

სახელმძღვანელო
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
სახარების იგავების გაცნობა;ალეგორიის ჟანრის შემოტანა;მსგავსი ტიპის ტექსტის შექმნა;
VIII-1,5,9,10,11,12,13
კითხვა,თხრობა,პრეზენტაცია

23
რაც მტრობას დაუნგრევია
ნოდარ დუმბაზე ,,ბოშები“, ;გრამატიკა:ურთიერთსაპირისპირო დამოკიდებულების გამომხატველი ზმნები;
7 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,მსჯელობა
იუმორისტულითხრობის ხერხების გაცნობა და გამოყენება;
VIII-1,,5,,9,10,11,12,13
მსჯელობაში მონაწილეობა;
წერილობითი დავალებები;
24
შემაჯამებელი სამუშაო
1 საათი

რვეული,კალამი.




25
ისტორიული მოთხრობა
აკაკი წერეთელი,, ბაში-აჩუკი“;
ილია ჭავჭავაძე ,,ერი და ისტორია“
20 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,მსჯელობა.დაკვირვება ,თუ როგორ ერწყმის ერთმანეტს ნაწარმოებში ისტორიული სინამდვილე და მხატვრული გამონაგონი.დაფიქრება პრობლემაზე : ერი და ისტორია
.დაფიქრება პრობლემაზე : ერი და ისტორია
VIII-1,5,6,7,8,9,12,13

26
შემაჯამებელი სამუშაო
1 საათი

რვეული,კალამი.




27
შემაჯამებელი სამუშაო
1 საათი


რვეული,კალამი.




დარჩენილი სარეზერვო  18  საათი დაეთმობა გამეორებას                                                                                                   


თემის ჩამონათვალი
კავშირი ეროვნულ გეგმასთან
საათების რაოდენობა და
ჩატარების დრო

,,ვეფხისტყაოსანი"- შოთა რუსთაველი

ილია ჭავჭავაძე (სულ 35 სთ)
 ეპოქის ესთეტიკის გათვალისწინება,
1სთ- 1/12

პასუხის  პასუხი
 ნაწარმოების ინტერპრირება საერთო ისტორიულ-ლიტერატურულ კონტექსტში
2სთ-2/12

რატომ  დაიწერა ,, პასუხის პასუხი“
 ინტერპრეტაციის უნარი
1სთ-3/12

ბედნიერი ერი
 მსჯელობის უნარის ჩამოყალიბება
1სთ-4/12

კაცია ადამიანი?!
 მხატვრული ნაწარმოების ანალიზის უნარი
8სთ -7/12 დან -18/12 მდე

წერითი  სამუშაო
 რელიზმის ძირითადი ნიშნების გათვალისწინებით
1სთ-15/12

როდემდის
 მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების ანალიზის უნარი.
1სთ-21/12

ზოგირერთი რამ
 მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების ანალიზის უნარი.
1სთ-22/12

ოთარაანთ ქვრივი
 ტექსტებზე შედარებითი ანალიზის უნარის განვითარება, პარალელების გავლება, წერის უნარის გამომუშავება.
10სთ-23/12
2016 წელი

რას მიქვიან ტკბილი სიტყვა?

18/01

პილპილმოყრილი მადლი

20/01

ხუთი ქისა

21/01

განძი  და ანდერძი

22/01

დედაშვილობა

25/01

გიჯია, თუ რა?

26/01

ჯავრი დედისა

27/01

გასტეხს  ქვასაცა მაგარსა

28/01

უცნაური ნასკვი

29/01

მხილებაა, თუ კადნიერება?

1/02

ორი თვალი

2/02

უეცარი წკიპურტი

3/02

ახალი ცოცხი კარგად ჰგვის

4/02

განა თვითონ კი იცოდა

4/02

ალბად

5/02

ზარი

5/02

უკანასკნელი განდობა

7/02

ჩატეხილი ხიდი

7/02

დასაწყისი განთიადისა

8/02

ეძახის

9/02

წყევაკრულვიანი საკითხავი

10/02

წერითი სამუშაო
 მხატვრული ტექსტის შექმნა დასახული ამოცანის გათვალისწინებით.
1სთ-18/02

გიორგიდან ოთარაანთ ქვრივამდე
 მსჯელობისა და ანალიზის უნარი
1სთ-11/02---17/02

განდეგილი
მსჯელობისა და ანალიზის უნარის ჩამოყალიბება
6სთ-19/02 დან  4/03-მდე

წერითი სამუშაო
 სად არის გზა ხსნისა
1სთ-7/03

აკაკი წერეთელი ბიოგრაფია
(სულ 20 სთ)
 მხატვრული ტექსტის დაკავშირება ისტორიულ კონტექსტთან
1სთ-9/03

ჩანგური
 მსჯელობის უნარის განვითარება
1სთ-10/03

აღმართ-აღმართ
 მხატვრული ტექსტის და სალექსო საზომების გამოყენების სტრატეგია.
1სთ-11/03

ჭაღარა
 ნაწარმოების ინტერპრირება
1სთ-14/03

წერითი სამუშაო
 ტესტური სამუშაო
1სთ-15/03

სულიკო
 ალეგორიული მსჯელობის უნარი
1სთ-16/03

გამზრდელი
 მსჯელობისა და ანალიზის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება, ისტორიული კონტექსტის გათვალისწინება
11სთ-17/03

ქებათა-ქება
 მსჯელობის უნარის განვითარება
1სთ-18/03

აკაკის ანდერძი
 ტექსტზე მსჯელობის უნარი
1სთ-21/03

ახალი თაობის ენა
 მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების  ანალიზის უნარი
1სთ-22/03

ალექსანდრე ყაზბეგი ბიოგრაფია
(სულ 12 სთ)
 ისტორიული და პიროვნული კონტექსტის გათვალისწინება
1სთ-23/03

ხევისბერი გოჩა
 ისტორიულ თემაზე შექმნილი ნაწარმოების ინტერპრეტაცია, მსჯელობისა და ანალიზის უნარი.
6სთ -24/03 დან  1/04 მდე

ფოლკლორული გადმოცემა და                           ლიტერატურული ნაწარმოები
 მხატვრული ნაწარმოებისა და მისი ფოლკლორული ვერსიის შედარება.
1სთ-4/04

მწერლის ენაზე
 ნაწარმოების ენობრივი ელემენტების ანალიზის უნარის განვითარება.
1სთ-5/04

მწერლის შემოქმედების   შემაჯამებელი სამუშაო
 კვლევა-ძიებისა და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარება.
1სთ-6/12

წერითი  სამუშაო
 ესეისტური ტექსტის შექმნის უნარი
1სთ-11/04

მითოსთან დაბრუნება
 მითოსური სამყაროს შეცნობის უნარი
1სთ-7/04

ვაჟა-ფშაველას ბიოგრაფია
( სულ- 35სთ)
 ისტორიული და პიროვნული კონტექსტის გათვალისწინება
1სთ-8/04

არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება
 პარალელების გავლების ჩვევები
1სთ-12/04

ღამე მთაში
 ნაწარმოების ხალხური წყაროების ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება.
1სთ-13/04

არაგვს
 კავშირი ბუნებასთან
1სთ-14/04

კიდევაც ვნახავ გაზაფხულს
 სიმბოლური და მითოსური წაკითხვის უნარის განვითარება
1სთ-15/04

მთანი მაღალნი
 კრიტიკული აზროვნების უნარის ბჩამოყალიბება
1სთ-18/04

ალუდა ქეთელაური
 ღრმა აზროვნებისა და ანალიზის უნარის განვითარება, ისტორიული კონტექსტის გათვალისწინებით, დასკვნის გაკეთების უნარი.
8სთ-19/04 დან  4/05 მდე

სტუმარ-მასპინძელი
 ღრმა აზროვნებისა და ანალიზის უნარის განვითარება, ისტორიული კონტექსტის გათვალისწინებით, დასკვნის გაკეთების უნარი.
8სთ-5/05 დან 17/05 მდე

წერითი სამუშაო
ტესტური სამუშაო 
1 სთ-18/05

ბახტრიონი
 ღრმა აზროვნებისა და ანალიზის უნარის განვითარება, ისტორიული კონტექსტის გათვალისწინებით, დასკვნის გაკეთების უნარი.
6სთ-19/05 დან 31/05 მდე

კოსმოპოლიტიზმი და პატრიოტიზმი
 კრიტიკული აზროვნების განვითარების უნარი
1სთ-1/06

პასუხი იპ. ვართაგავას
  კრიტიკული აზროვნების განვითარების უნარი
1სთ-2/06

შემაჯამებელი გაკვეთილი
 ლოგიკური აზროვნების და ანალიზის უნარი
1სთ-6/06 დან 10/06 მდე

წერითი სამუშაო
ტესტური სამუშაო 
1 სთ-3/06







Комментариев нет:

Отправить комментарий